Հոգեբանի ակումբ: Մի ակումբի անվանում, որի մասին առաջին անգամ լսելիս, ընկերներս, ծանոթներս կամ հարազատներս մտածում են, թե այն հոգեբանական ակումբներից է, որտեղ հավաքվում են, շրջան կազմում, ասում իրենց պրոբլեմների մասին և հետո ծափահարում: Ոչ, դե իհարկե ինքս վատ բան չունեմ այդ ակումբների նկատմամբ: Իսկ ինձ շրջապատող մարդկանց մեծամասնությունը գաղափար չունեն թե ինչպիսի հետաքրքիր միջավայր, մթնոլորտ է այնտեղ տիրում: Դրական լիցքեր, ահա թե ինչ կստանաս այնտեղ գտնվելով և շփվելով այդ ակումբի անդամների հետ: Քննարկում ենք ամեն թեմա, ամեն հոգեբանական տերմին, ամեն ամեն բան, ինչը կարող է անհանգստացնել և ինչու չէ հետաքրքրել ցանկացածիս: Այս պահի դրությամբ ակումբում նոր մարդ չկա, իսկ անգամ եթե լինի էլ արդեն դասի վերջում այն կդառնա ակումբի մի մասնիկը: Ակումբին եմ միացել ակումբի ստեղծումից, առաջին դասերից: Դե ակումբի առաջին դասը եղել է` 24.02.2020 թ., իսկ ես միացել եմ մոտ երկրորդ կամ երրորդ դասից: Սկզբում ակումբը երկու խումբ ուներ: Դե այսինքն, երեքշաբթի օրը մեկ խումբ էր, չորեքշաբթի օրը մեկ այլ խումբ: Ակումբի մասին իմացել էինք ես և ընկերուհիս` ով նույնպես հետաքրքրված էր ակումբով և ակումբի անելիքներով, միարժամանակ, ցանկությունը և հետաքրքրությունը շատ էր, և մենք` միջին դպրոցի սովորողները, մոտեցանք միջին դպրոցի ղեկավարին` Միսս Բուշին, Ընկեր Լուսինեին, որպեսզի հետաքրքրվենք ակումբով..Ընկեր Լուսինեն մեծ սիրով մեզ լսեց և արագ նամակ ուղարկեց ընկեր Սուսաննային, ցանկություն հայտնելով որպեսզի միյանանք նրանց ակումբին: Երևի հաջորդ օրը նամակ ստացանք ընկեր Լուսինեից, թե բա գնացեք ակումբի դասերին այս-այս օրը, այս-այս ժամին, ընկեր Սուսաննան ձեզ կսպասի: Սկզբում ուրախացա, ընկերուհիս նույնպես, սակայն սկսեցինք պատկերացումներ կազմել հոգեբանություն դասավանդողի մասին, տվյալ դեպքում`ընկեր Սուսաննայի: Հենց եկավ այդ օրը, երբ մոտեցանք դռանը, որը ըստ մեր դպրոցին իհարկե թափանցում էր: Մտանք ներս: Ու ես խաղախություն զգացի: Տարօրինակ զգացողություներ որոնք կնախընտրեմ պահել ինձ, կամել հետո անձամբ ասել ընկեր Սուսաննային: Ինչպես և ասացի, պարապմունքներն անցկացվում էին երկու խմբերով, որտեղ ընդգրկված էին ավագ դպրոցի 9-11-րդ դասարանցիները, ուստի երկու խմբերի հետ էլ անցկացվում էին նախօրոք նախատեսված, քննարկվող թեմաներն ու հոգեբանական այլ աշխատանքները: Առաջին հանդիպումը կազմակերպվել էր ծանոթացում միմյանց հետ հոգեբանական խաղի միջոցով, այնուհետև որպես դասի թեմա ներկայացվեց հոգեբանության գիտության մասին, հոգեբանության սիմվոլի և դրա ծագման մասին, թե ի՞նչ է ուսումնասիրում հոգեբանությունը, ի՞նչ բնագավառներ ունի այն և ըստ համապատասխան բնագավառների, մասնագիտական ուղղվածության ճյուղերի ի՞նչ հաստատություններում են աշխատում հոգեբանները: Ինձ հենց առաջին դասից հետաքրքրեց. թե ակումբը, թե թեմաները, թե ակումբի մարդիկ, և թե ընկեր Սուսաննան… Անձամբ ունեի և մինչ այսօր ունեմ այդպիսի մի հատկություն, սիրում եմ հետևել մարդկանց պահվածքին, մտքերի շարադրմանը, պահելաձևին, անգամ այն վերաբերմունքին թե կյանքի և թե խնդիրների վերաբերյալ: Դե սկզբում ասել էի որ ակումբում երկու խումբ էր, որոնք շատ ու շատ պատանի-մարդկանցով լիքն էր, այդ իսկ պատճառով, կարծում եմ երկու խումբ էինք դարձել, այն քչացավ, դուրս եկան շատերը, մոռացան և խումբը դարձավ միայն մեկը, որը չի քանդվում, և հիմա խմբի մարդիկ չեն պատրաստվում լքել այն: Ակումբը այս պահին ինձ մի ուրիշ կերպ է օգնում: Ակումբում, սկսեցինք նաև այս վերջերս քննարկել ակումբի անդամների (դեռևս մեկի, կամ երկուսի) որոշ խնդիրներ, օգնելով և նրան-հսկանալ, և ինքներս մեզ օգնել, քննարկելով այդ խնդիրների մեջ թաքնված շատ այլ խորը կետեր: Ակումբի աղջիկների հետ(այո-այո, ակումբում մնացել են միայն աղջիկները), անգամ զրուցում է ընկեր Սուսաննան առանձին եթե կարիք է ունենում այդ մեկը, և ցանկանում է իր մտքերը միարժամանակ կիսել և չհրապարակել: Ընկեր Սուսաննան, ինձ մոտ ուրիշ զգացողություններ է արդնացրել, և իր էություն ինձ համար այլ է, ինչպես որ նշել էի վերևում: Չեմ զանկանում ծավալվել այդ մասին խոսելով: Չմոռանամ ասել, որ անգամ Կորոնավիրուսի ընթացքում, անցանք հեռավար-առցանց քննարկումների, հախթահարեցինք նաև այդ շրջանի ստրեսը:
Այս ընդացքում, հոգեբանի ակումբում քննարկել ենք այնքնան բան: Մի քանիսը երևի նշեմ.
- Հոգեբանությունը որպես գիտություն
- Հոգեկանի կառուցվածքը
- Անձի պաշտպանական մեխանիզմներ
- Խառնվածք
- Հաղորդակցում. Հաղորդակցման դժվարություններ
- Մարմնի լեզուն
- Սթրես
- Երազներ
- Տագնապ ելույթից առաջ. Ինչպե՞ս հաղթահարել
- Ֆոբիաներ
- Միջանձնային հարաբերություններ
- Էմպաթիա
- Առաջին տպավորության մասին
- Դեպրեսիա
- Ձեռագրաբանություն
- … + սովորողների կողմից առաջարկվող թեմաներ
Արել ենք հետաքրքիր թեստեր, խաղացել ենք հոգեբանական խաղեր և ոչ միայն, կատարել ենք սրտի քարտեզագրում, նկարել ենք, ամենա կարևորը-ծիծաղել և ստացել ենք այնպիսի գիտելիքներ որոնք ես մոռանալ չեմ կարող, նրանք ինձ շատ են պետք եկել: Աննկարագրելի զգացողություններ, հետաքրքիր քննարկումներ, ծանոթություներ…Չէ անկեղծ շատ ծիծաղել ենք: Այս ակումբը այն ակումբն է, որ ինչքան էլ բացակայես, միևնույն է կգաս, քանի որ կզգաս կարիքը այդ ակումբի…